2013. február 2., szombat

11.

- Köszi YoungJae - egy nagy lendülettel megölelem, majd Seto is megütögeti a vállát. Ez amolyan "férfias" dolog. Aztán gyorsan ki osonunk a boltból hogy ChangJoék ne vegyenek észre. Mikor a bolt elé kiérünk akkor mosolyogva Setora pillantok. Ő is egy széles mosolyt terít el az arcán.
- Fél óra múlva találkozzunk ott - mutat rá a velünk szembe lévő szökőkútra. Nagyon szép, még ősszel is ahogy a levelek bele hullanak a vizébe.
-Rendben -bólintok. Majd nyom egy homlok puszit és rám mosolyog.
-Öltözz ki - és indul is.
 Kinyitva a lakásom ajtaját megcsap a kellemes illat. Szeretek itt lakni, nem olyan nagy lakás, nekem pont jó. De most a ruhákkal kell foglalkoznom. Elő kerestem 4-5 ruhát amikre látok esélyt hogy felveszem. El tart 10 percbe amíg kiválasztom. Mivel még nincs hideg, sőt meglehetősen meleg is van szeptember elején így még bátran felveszek egy ujjatlan felsőt ami szürkés színű és elég hosszú maga a póló. Van rajta két szó amit szép feketével ki is emeltek :  Peace Loves. Alá egy rövid, virágos fekete nadrág. Teljesen összhangba van. Talán nem a legelegánsabb de szerintem a célnak tökéletes. Gyorsan berohantam a fürdőszobába fogat mosni, és megnézni hogy minden rendben van-e az arcommal. Pár fújás a parfümmel és indulhatok is. Beleugrottam egy szandálba és elindulok. Kilépve a házból nem bántam meg hogy rövidet vettem fel, úgy éreztem a nap még nem fogja fel hogy már nincs nyár. De sietnem kell, pár perc választ el attól hogy odaérjek. A telefonomra nem merek pillantani hogy mennyi lehet az idő, inkább csak sietek. Gyors léptekkel odaérek a szökőkúthoz. Először nem látok ott senkit de közelebb megyek a szökőkúthoz és a másik oldalán ott áll. Elegáns ruhába. Egy fekete kalap van a felzselézett fekete haján. Egy V nyakú fehér póló, és a nadrág választása egy fekete ülepes nadrágra esett. A nyakába van egy fekete kis gyöngysor. A csuklóján egy óra hogy tudja az időt, nem úgy mint én. Egy-egy gyűrű mindkét kezének a középső ujján. Nagyon jó összhang. Ha eddig nem szerettem bele, akkor most már biztos. Eszméletlen.


*Seto*

Leírhatatlan amilyen gyönyörűen felöltözött. A haja gyönyörű barna, a ruhája elegáns és nőies. Úgy érzem hogy meg akarom csókolni. Érezni akarom ahogy a szája rátapad az enyémre. Lassan elé lépkedek, a jobb kezemet összekulcsolom a kezével és lassan megfogom a derekát és magamhoz húzom. Nem ellenkezik, sőt, elengedi  kezem és átkulcsolja a kezeit a nyakam mögött. Mind a két kezemet a derekára teszem. Lassan elkezdem nézni a száját amit kiemelt valami szájfénnyel. Az arca vörösebb színre vált, aranyosan elpirul. A jobb kezemet ráteszem az arcára, elseprem a közbe avatkozó hajtincseket majd lassan a hozzáérintem az ajkamat az övéhez. Úgy érzem ez a perc örökké tart, nem akarok tőle elszakadni.
Mikor a szemébe nézek a csók után úgy érzem boldog vagyok. Látom ahogy a mosolya a füléig ér, és az arc színe is marad az "enyhén" vörös. Gyönyörű, és bele szerettem.
- Gyönyörű vagy - súgom meg neki.
- Te meg eszméletlenül helyes - mondja.
- Akkor ez egy igen? - mosolyodok el. Közbe a szívem meg vadul kalapál a válaszára.
- Próbáld meg még egyszer azt, amit az előbb és derítsd ki - húzza a fejem. De mivel ezzel arra céloz hogy csókoljam meg, nem gondolkozok, megint közelebb hajolok annyira hogy csak pár centi válasszon el az ajkától. Úgy érzem a szívem kiugrik a helyéről. Lassan megint összeérnek az ajkaink. Mikor azt hiszem hogy szétakarja szedni, rájövök hogy hosszasabban elakarja nyújtani a dolgot. Egyre többször érzem a nyelve érintését.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése