2013. január 27., vasárnap

10.

- Hééé, Zoé. Éhes vagy? - kérdezi tőlem YoungJae.
- Hát eléggé mert nem volt .... - már be se fejeztem a mondatot de YoungJae a kezembe nyomja a hamburgerét - Ööö... köszönöm - mosolygok bizonytalanul YoungJae-ra.
- Hééééé - szól ChangJo - Én is éhes vagyok!
- Hölgyeké az elsőbbség - mondja mosolyogva YoungJae.
- Jön egy vevőőőő - szólja el magát Niel. Megint az a fiatal lány lépked be az ajtón, mint tegnap. Ugyanaz a szép arc, rajta a bájos mosoly, elegánsan felöltözve. Milyen szép. Irigylem. Aranyosan oda sétál a ChangJo előtti kasszához.
- Mit adhatok?
- Két hamburgert és egy nagy colát szeretnék - mosolyog a lány szerényen. ChangJo hamar beüti ezeket, és szól Nielnek hogy hozza őket előre. Niel meg a fejével mutatja hogy menjen ő hátra. ChangJo erre szúrós tekintettel bámul rá, majd ez megy 1-2 percig a lány nem érti mi van.
- Fiúk! - szóltam rájuk, mert ez nevetséges. Ekkor Niel feladta a "harcot" és hátra indul, fél perc múlva elő jön a rendeléssel amit egy elvitelre csomagolt szatyorba készített, a bolt nevével az oldalán. Oda adja a lánynak. ChangJo elkezd pötyögni a kassza gépen majd végre ki nyomja a számlát is.
- Ez összesen pedig... - és a lány már a kezébe is nyomja a pénzt.
-Köszi - mondja és már fogja is a kaját és el is indul kifelé. ChangJo a pénzre néz amit a lány a kezébe nyomott.
- Gyere máskor is! - szól utána. A lány vissza fordul és mosolyog egyet, mikor indul a kijárat felé akkor egy srác akar belépni az ajtón és épp pár centire lépnek el egymás mellett hogy ne ütközzenek össze. Ez a srác Seto volt. Édes mosollyal az arcán, hosszú melegítő nadrág, és egy meleg pulcsi. Nagy meglepetésem a lányra is rámosolyog, mert ismeri. Az örömöm alá fagy. Az a lány annyira szép, én meg? De engem akart tegnap Seto megcsókolni, nem? Ő biztos csak egy barát. Vagy ha volt barátnő? Úristen. Remélem semmi ilyen. De megkérdezem tőle, ha ide jön. Vagy is nem egyből... csak majd így ....
- Sziasztok - jön oda hozzánk, miután elköszönt a lánytól.
- Jóreggelt - köszön vissza YoungJae és Niel. ChangJo tanakodva néz rá.
- Miért nézel így? Kicsit meg ijesztesz. Ittál valamit? - kérdez rá Seto meg lepő arccal.
- Ki volt ez a lány? - kérdezzük szinte egyszerre ChangJoval.
- Régi osztálytársam - mosolyog rám Seto. Azt hiszem megnyugodtam. Seto oda jön elém és megölel, majd kapok egy homlok puszit. ChangJo elkezd "köhögni" mi meg oda nézünk egy "tudom,tudom" pillantással.
- Hogy hívják? - kérdezi ChangJo.
- Csak nem tetszik? - kérdezem tőle.
- Egy napi vásárlónak illik tudnia  nevét - mondja, én meg csak nézek rá. Ne hogy azt gondolja hogy hülye vagyok.
- Ja aha - válaszoltam.
- De tényleg mi a neve? - néz rá türelmetlenül Setora.
- Toda Erika.
- Toda.....Erika ? -ismétli meg ChangJo és Seto meg rá bólint, és mire észbe kaptunk már bent volt két újabb vásárló. Mind a kettő Nielhez áll, mert gondolom látják hogy ChangJo mennyire "elfoglalt". De YoungJae rászól hogy figyeljen jobban, ChangJo az egészet fél vállról veszi, de csinálnia kell. Ahogy telnek az idők egyre többen jönnek, egyre több helyet foglalnak be. Mikor már annyira unom magam hogy legszívesebben hazafutnék, Seto felém fordul és hozzá kulcsolja a kezeit a kezeimhez. Elvörösödve megnézem hogy tényleg nem álmodok-e aztán kiderül hogy nem, és visszanézek Seto mosolygó arcára.
- Később nincs kedved velem eljönni valahova?
- Megkockáztassam? - mosolygok rá.
- A hősödért megérné.
- Hát rendben - érzem hogy elvörösödök.
- Lassabbaaaaaaaaan! - mondja elnyúlt hangon ChangJo.
- Ember, ennél már hova lassabban? - kérdezz vissza Seto én meg elnevettem magam. YoungJae oda jön hozzánk mosolyogva.
- Ne aggódjatok miatta én meg Niel intézzük. Menjetek csak - biccent az ajtó felé.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése