2013. január 22., kedd

8.

- Nem fogom! - kiabál vissza Seto ChangJonak. Tudnak ők is viselkedni. Csak éppen nem hagyják meg azt az élvezetet hogy megkapjam azt amit szeretnék, most arra a csókra gondolok. Mikor vége van a számnak és felváltja egy pörgősebb zene, mi lemegyünk a tánctérről, főleg hogy táncolni se tudnék ilyen számra.
- Figyelünk! - mondja ChangJo és Niel.
- Elhiszitek hogy észrevettük? - kérdezem meg, csak mert nem úgy tűnik.
- Ja hogy meg zavartunk titeket? Ne haragudj! - mondja ezt úgy ChangJo mintha tényleg sajnálná de tudom hogy mindjárt elröhögi magát.
- Szerezz egy barátnőt! - tényleg, neki miért nincs barátnője? Hisz híres, minden második lány a nyakába borulna.
- Ááá... akkor ilyeneket ki kéne hagynom. Pedig ezt annnnyira élvezem - mondja nevetve.
- Örülök hogy jól szórakozol -  mosolygok - Tényleg neked miért nincs barátnőd?
- Sok gond jár egy barátnővel, figyelj rá, tartsd észben mikor van a fordulótok, emlékezz arra hogy mikor van a szülinapja, névnapja, lepd meg ajándékokkal, nekem elég egy húgica.
- De válogatós vagy - mondja komolyan Niel majd elneveti magát.
- Neked sincs barátnőd!
- Még nem találtam meg az igazit.
- És még én vagyok a válogatós? - mondja Nielnek - jut eszembe... - néz rám mosolyogva.
- Mi van?
- Nyertem egy fogadást! Jössz velem egy koncertre.
- Van egy feltételem! - mondom komolyan, most kicsit csalok.
- Feltétel?
- Dolgozz helyettem egy hétig, azért mert ilyen hepajt csaptatok itt.
- Miért nem ő dolgozik? -  néz rám döbbenten.
- Mert ő máshol dolgozik, te meg úgy is ráérsz. Én meg rehabos vagyok.
- Nem ez volt a megállapodás! - mutat rám félig vigyorogva.
- Az sem volt benne a megállapodásba hogy balhét csaptok.
- Franc -Ekkor egy nagy gúnyos mosoly terül el a számon.
- Igazad volt, ezt még én is annnyiraa élvezem - nevetek. ChangJo szúrós szemmel nézz rám, a többiek viszont kuncognak mögöttem.
- Fogjátok be - mosolyodik el.


Másnap:

Tegnap a nagy "buli" után ma másabb nap lesz. Az este kaptam egy homlok puszit Setotol, ami egy olyan "holnap találkozunk, jó?" érzést váltott ki. Young Jae-től egy ölelést kaptam, Nielel meg csak simán köszöntünk egymásnak.
Ma reggel mikor felkelek ChangJo még mélyen alszik, rápillantok az órára, és mindjárt kezdenie kéne, szóval felkeltem, majd egy ideig tartó rángatással ráveszem hogy felöltözzön és elindulhatunk. Mikor beérünk az épületbe beszaladunk a főnökömhöz és nagy nehezen de jóvá hagyta a dolgot.
- De csak ezen a héten! - kötötte az orrunkra.
- Köszönjük! - majd kivezetem ChangJo-t a kasszához, mindent megmutatok neki, vagyis azt amit egy nap alatt betanultam.
- Sok sikert! - mondom, és indulnék is ki de utánam szól.
- Itt akarsz hagyni? -  nézz rám tanácstalanul.
- Egy kassza géppel nem elbánsz egyedül?
- De ha jön valaki mit mondjak? - ezen a kérdésen nagyon nézek, az nem lehet hogy ChangJonak fogalma sincs arról hogy mit mondjon egy vevőnek.
- Ez most komoly? - fordulok vissza és megállok előtte.
- Szerinted én mivel foglalkozom? - vág vissza.
- Ahj... Csak annyit kell mondanod hogy : "Helló, mit adhatok?".
- Helló, .... mit adhatok? - mondja bizonytalanul.
- Mondd egy kicsit magabiztosabban.
- Helló, mit adhatok?
- Tökély. Akkor majd otthon találkozunk! - intek neki és megint neki indulok, és megint nem sikerül.
- És itt mit lehet kérni? Mit kell beütnöm? Itt ne hagyj!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése