2012. szeptember 16., vasárnap

5.



-Hát...-kis szünetet hagy, látszik rajta hogy nehezen beszél erről.- Szülők miatt egyrészt, más részt meg akkor túlságosan hozzám kötődtél volna, és most se lennél olyan önálló mint most. És nekem is építenem kellett a karrierem.
-Önállóság,mi?-nézek magam elé értetlenül, és átgondolom a múltat. -Már úgyis mindegy. Volt ami volt.
-Változtatni meg nem lehet. -áll fel olyan arccal mint aki jól végezte a dolgokat.
-Akkor most megint elmész? -nézek rá kicsit csalódottan, mert még ha utáltam is mielőtt idejött, hiányzott.
-Maradnom kéne? -húzta fel a szemöldökét, és egy kis mosolyt is felrakott az arcára.
-Sok évig nem láttál, hirtelen megjelensz, utána meg megint elmész? Szörnyű testvér vagy! -mosolyodok el gúnyosan, hogy rávegyem arra hogy ne menjen, de mégis ne könyörögjek neki.
-Legalább jól ismered a környéket?
-Persze. Csak nem menni akarsz valahova? -nézek rá kérdőn.
-És hova megyünk? -húzta nagy mosolyra a száját.
-Elvihetsz esetleg a kórházba, mert még mindig fáj a hátam.
-Ez az első napom itt, és már kezdhetem a kórházba? Nemáár. Erős vagy, nem halsz bele egy kis esésbe. -meglöki a vállam, amitől automatikusan eldőlök mert mozdulni alig bírok.
-Ez fáááááj!
-Ne nyafogj már, gyere. Egy ismerősöm is itt dolgozik a környéken, habár nem tudom miért, de dolgozik. -megindul az ajtó felé.- Na jössz már?
-Nem tudok felállni...-odajön, segít nekem felállni, és elsántikálok vele az ajtóig, majd elhagyjuk a házat és elindulunk. Meglepetésemre a munkahelyemre visz. De minek? Itt dolgozik a haverja? És mi van ha engem el kap a főnököm?
-Én be nem megyek! -mondom neki határozottan.
-Miért nem?
-Mi van ha meglát a főnököm?
-Bízd ide. -megfogja a kezem és behúz az épületbe. -Ez fáj te idióta!
-Nyugi. -csitít el. Bemegyünk az épületbe, Young Jae amint meglát, oda jön megkérdezni hogy vagyok.
-Már jobban, köszönöm. - mosolyodom el.
-Mindjárt jövök, meg keresek valakit. -húzza a száját Changjo, úgy érzem valahogy nem szimpatikus neki Young Jae. Én bólintok egyet és vissza fordulok Young Jaehez.
-Miért nem pihensz? -kérdezi.
-Hát... mivel nem tudom meddig lesz itt ez az idióta, így annyi időt akarok vele tölteni amennyit lehet, hisz körülbelül 8 éve nem is láttam.
-Értem. De nem fáj már a hátad?
-Dehogynem, de nem tudok mit csinálni vele. Ő meg nem maradna otthon velem, mert körbe akar nézni a városba.
-Hm. És miért jöttetek ide?
-Az egyik ismerősét keresi, vagy kit. De félek hogy meg lát a főnök és kirúg.
-Nyugi azzal kapcsolatosan mondtam mi bajod, ha akarsz menj be és szólj hogy kikérnél még 2 napot hogy meggyógyuljon a hátad.
-Az első hetemet szabival kezdjem? Teljesen nem fog szimpatizálni velem.
-Majd elmondod hogy elég szerencsétlen napod volt. - mosolyodik el.
-Fogd be! -és nekem is mosolyra húzódik a szám.
Aztán elfordulok abba az irányba amerre Changjo ment el, és látom hogy jön felénk egy magas barna hajú sráccal. Mikor oda érnek hozzánk a srác bemutatkozik, Changjo elmondja róla az alapokat, hogy ő is a TeenTop egyik tagja, de nem érti miért állt le dolgozni ha közbe egy énekes. YoungJae eléggé meglepődött. Tulajdonképpen én se értettem. A srác az válaszolta hogy ki akarta próbálni magát egy ilyen ágban, egy olyan helyen ahol nem ismerik fel, mert itt nincs olyan nagyon elterjedve a TeenTop zenekar. De nem értem, miért jön mindenki pont ide, Magyarországra, mikor Amerikában sokkal jobban tudnának érvényesülni vagy valami. De én is idejöttem, de miért is?
-Mehetünk? -kérdezi Changjo.
-Hova? -húzom el a számat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése