2012. augusztus 13., hétfő

1.

                             


Hétfő reggel van, az ébresztőórám csörgésére kelek fel, mikor észhez térek annyira, hogy felemeljem a karom, egy laza mozdulattal kinyomom. Felülök a pihe-puha ágyamból, meg törlöm csipás szemeimet, lábamat bele csúsztatom mamuszomba és oda csoszogok a függöny elé és lassan ki húzom. Először hunyorgok a fény miatt, de mikor már a szemem meg szokja az őszi fényt, végre kitudok nézni, a bámészkodást befejezve elmentem megmosakodni, a fürdőszobából kifele ránézek az órára megnézve hogy mennyi időm maradt melóig. Fél óra. Az első munkahelyem, szóval kicsit izgulok az első nap miatt. De ez alatt a félóra alatt felöltözök, eszek, és mikor eljön az idő elindulok.
Pontosan odaérek elvégre nagy utat nem kellett tennem csak 2 házzal arrébb építették a gyors éttermet ahol állást kaptam.
Belépek és egyből a főnökhöz indulok, ahol lejelentkezek és elkezdünk készülődni a nyitáshoz, a pakolás befejezése képen a kasszánál kezdek, a főnök elmagyarázta mit kell tennem, külön megnyomta a hangsúlyt annál a mondatnál ahol említette hogy mosolyogjak, de ne annyira hogy a vevő kiszaladjon a boltból. És ebbe a gyors étteremben vagy egy bemondó ahol a teljes neveden szólítanak hogyha menned kell vagy csinálnod kell valamit, szerintem ez tök ciki, remélem nekem nem fog el hallatszani a nevem.
-Hát jó. - mondom. Mire a főnök vissza megy a maga kis irodájába. A kasszánál még 4 másik dolgozóval vagyok együtt. Még egy kasszás lány, szerintem ő neki is ez az első napja itt. A többiek hátul, persze hogy fiúk. Az egyik srác kis alacsony,fekete tüsi haja van, a második ennek az ellentettje, magas, és barna hajú ami oldalra van nyalva. A harmadik személy meg szőke, neki is le van nyalva oldalra a haja, de olyan furcsa az arca, szerintem nem ide valósi. A másik lánynak szép hosszú, egyenes barna haja van, amit szorosan összefogott. Bejön az első vevő, és felém jön, csodálkoztam is, de hát mit tehetnék. Egy tini lány méghozzá, remélem nem szúrok el semmit.
-Üdv a FastFood gyorsétteremben, mit szeretnél? - kezdek bele, a szép kis 'mosollyal' az arcomon.
- Hello, 2 hamburgert szeretnék, elvitelre. - hátra szólok a fiúknak, és begépelem a 2 hamburger árát amit éppen hogy letudok lesni az ártábláról. Mire be pötyögöm már előre hozták a 2 hamburgert én meg belelököm egy papír zacskóba amin az étterem logója díszeleg. A lánnyal cserélek, át adom a hamburgert és elveszem az árát, majd megköszöni és kisétál. Ez elég jól sikerült első vevőhöz képest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése